søndag den 8. februar 2015

Sunny sunday

I dag er der søndag, og solen skinneer. Det gør også at jeg kan se hvor meget mine vinduer trænger til at blive vasket, og hvor meget jeg snart burde sy de gardiner til stuen. Men det bliver ikke i dag. I dag skal der laves lektier. Egentlig orker jeg ikke, for min krop er lidt dvask og træt.
Fordi for knap en uge siden, faktisk i mandags, startede jeg op på en livsstilsændring, nemlig at spise uden sukker og stivelse. Det er nemt til tider, og andre gange pisse hårdt. Især for en sukkernarkoman som jeg. Men jeg skal min PCO til livs, og vil gerne have en lidt mindre æble facon, så jeg i det mindste ikke hele tiden ligner en der er 20 uger henne i en graviditet ;-)

I går ramte min krop så ketose. En tilstand hvor hjenen lærer at bruge energi fra fedt i stedet for fra sukker, og denne tilstand føles lidt som influenza. I dag er jeg bare drænet og en smule "Rasmus modsat" Jeg føler kroppen craver alle de forbudte ting. Nemlig kulhydrater og sukker. Suk!

Så i trods, har jeg stegt noget bacon, UDEN æg, og bare skåret noget agurk og peber, og lavet mig en ice latte på fløde, mælk, sødetabletter og lidt vanilje - uden sukker. Dagens kop siger præcis sådan som jeg har det. Bortset fra jeg ikke følte mig awesome i går ;-) Og ja, der er rod på skrivebordet. Råt og uden filter. For tro det eller lad være, så er jeg ikke perfekt ;-) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar