torsdag den 5. februar 2015

Chanel sparkes af hylden

Som skrevet tidligere, købte jeg for julens ene matas gavekort, Raunsborgs parfume Nordic Snowdrop. Den er vokset så meget på mig, at den har sparket selveste Mademoiselle Chanel af hylden. Og her snakker vi altså om den parfume jeg har brugt fast næsten hver dag i knap 8 år. Ikke at jeg ikke kan lide Chanel mere, for jeg elsker den duft mademoiselle har. Jeg har bare forelsket mig ekstremt meget i duften af Nordic Snowdrop. Den har en ren duft synes jeg, og de dufte Jim har sat sammen, spiller en symfoni af nordisk glæde og friskhed.

Sakset fra Raunsborgs egen beskrivelse;
"Spændende og unik duft der leder tankerne hen på nordens friske vinde. 
En skøn blomstersymfoni med topnoter af liljekonval, rose, jasmin og ferskenblomst giver duften en elegant og umiddelbar friskhed. Bundnoter fra cedertræ, mos og moskus tilfører en dybde og umiskendelighed, som du vil kunne fornemme hele dagen."

Og jeg giver Raunsborg ret. Den dufter af norden og holder hele dagen. Jeg elsker den i hvert fald, og den er blevet min nye yndlingsparfume. Hvem havde troet at Jim Lyngvild kunne toppe Coco Chanel?

2 kommentarer:

  1. Jeg er også selv ret vild med produkterne fra Raunsborg Nordic. Jeg har især været glad for håndcremen, der har stået fast på mit skrivebord siden jeg blev in troduceret til mærket for et par år siden :-) http://www.ren-velvaereshop.dk/raunsborg-nordic-1240/

    SvarSlet
    Svar
    1. Håndcremen er jeg også glad for. Den er fast i min taske :-)

      Slet