mandag den 13. juli 2015

Rastløs mandag

Siden lørdag, har vi haft 6 overnattende gæster fra Norge. Det er skønt at se familie/venner fra nær og fjern, og vi har nydt deres selskab. Nu er de rejst, og stilheden sænker sig. Det er faktisk lige til at blive rastløs af ;-) Efter en times tid på sofaen i dyb stilhed, fortsatte jeg min oprydning i mit syværelse. Noget jeg startede på i lørdags inden de kom. Alt mit stof er nu sorteret og ryddet ud i. En del er taget fra til salg (kig under fanen "Til salg")
En træt Daisy efter 3 dages intens opmærksomhed <3

En træt Daisy efter 3 dages intens opmærksomhed <3

Alle rester er også sorteret. Nogen er røget ud, andre er lagt fra til savlesmække. Jeg har købt Haligraphs sampakke med 3 smække (DENNE) og vil klippe en stak af dem. For at gøre det nemt for mig selv, har jeg tegnet mønstret over på et stykket tyk pap. Så skal jeg bare holde skabelonen, og hurtigt tegne rundt om. Total hurtig og doven løsning. Men den virker! :-) Så det tip er hermed givet videre ;-)
Mønster tegnet over på pap, så det nemt kan tegnes en masse savlesmække.

Mønster tegnet over på pap, så det nemt kan tegnes en masse savlesmække.
Her ses det bedre at det bare er fra en papkasse.


Min skønne mand har shoppet til vores kommende barn. Og uanset køn, kunne valget ikke være anderledes ;-) Jeg synes det er vildt cute, og er sikker på de falder i god jord <3
Avengers bamser til vores kommende barn.

Apropos graviditeten, så går det skønt. Jeg har ikke været plaget af gener. Dog har jeg i de sidste par dage været øm i maven. Men tror nu bare det har været fordi der udvides i babys "lejlighed" ;-) Nu er jeg over halvvejs. Det er utroligt som tiden går!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar