torsdag den 24. maj 2012

Nye mønstre

Forleden var der en på et forum der linkede til meget billige mønstre hos mccall. Jeg får kigget igennem og finder 3 mønstre jeg virkelig gerne vil have. Kunne godt have fundet 1-2 mere, men så steg portoen fra 15$ til 25$, så jeg kunne godt "nøjes" ;-)

Eftersom jeg havde bestilt, fik jeg dagen efter en tilbudsmail derfra om at det var sidste dag med billige mønstre, og at det gjaldt mccall, butterick og vogue!
JAMEN! Så måtte jeg jo kigge igen, og faldt over 3 mønstre mere. Ups!

Måske nogle af mønstrene er nogen jeg ikke rigtig vil få brugt. De var mere sådan nogen "Ihhh sådan en vil jeg virkelig gerne have" og til den pris, kunne man jo godt liiiiige købe dem - bare for at have dem ;-)

Det gode ved at have bestilt over 2 omgange er at så ryger der ikke told på. Win win!

Lige et billede af de 2 dages høst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar